Kevve Skrivet 2 November 2006 Rapport Skrivet 2 November 2006 Jo, min hårddisk får bara mindre och mindre minne hela tiden och just nu har jag 5mb kvar :S för två timmar sen var det 9 vad ska jag göra?!?!?!? Citera
Gäst Moberg Skrivet 2 November 2006 Rapport Skrivet 2 November 2006 Har du ingen plats kvar på din hårddisk? (Som sitter i din _datOR_)... Ta bort något som du inte behöver, nåt gammalt spel, program, musik eller filmklipp. Ja rensa upp, man brukar alltid hitta något onödigt. Citera
satans_93 Skrivet 2 November 2006 Rapport Skrivet 2 November 2006 höger klicka på hårdisken gå i på egenskaper och gör en diskrensning det bruckar alltid ta bort massa onödigga saker Citera
Gäst DonKeN Skrivet 2 November 2006 Rapport Skrivet 2 November 2006 Jo, min hårddisk får bara mindre och mindre minne hela tiden och just nu har jag 5mb kvar :S för två timmar sen var det 9 vad ska jag göra?!?!?!? Ju mer sidor du går in på så sparas historik och det tar plats. Citera
LillBerra Skrivet 2 November 2006 Rapport Skrivet 2 November 2006 lol 5mb? Gosse lille, det ska vara minst 500 för att datorn ska fungera. Gör något åt det snabbt innan den crashar. Citera
Kevve Skrivet 7 November 2006 Författare Rapport Skrivet 7 November 2006 Fixat nu (Formaterade) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.