Kevve Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Jo, min hårddisk får bara mindre och mindre minne hela tiden och just nu har jag 5mb kvar :S för två timmar sen var det 9 vad ska jag göra?!?!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Har du ingen plats kvar på din hårddisk? (Som sitter i din _datOR_)... Ta bort något som du inte behöver, nåt gammalt spel, program, musik eller filmklipp. Ja rensa upp, man brukar alltid hitta något onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
satans_93 Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 höger klicka på hårdisken gå i på egenskaper och gör en diskrensning det bruckar alltid ta bort massa onödigga saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Jo, min hårddisk får bara mindre och mindre minne hela tiden och just nu har jag 5mb kvar :S för två timmar sen var det 9 vad ska jag göra?!?!?!? Ju mer sidor du går in på så sparas historik och det tar plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 lol 5mb? Gosse lille, det ska vara minst 500 för att datorn ska fungera. Gör något åt det snabbt innan den crashar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 7 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Fixat nu (Formaterade) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.