Filiandor Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Vad ska jag ha för talents till min Gnome Warrior??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Jag tänker göra så här: http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000 Jag crittar redan som en dåre vid lv52. Crittar jag en gång så blir det katastrof för offret :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Ska du bara PvP, PvE eller Tank? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Jag är Fury speccad och det är bra på tanking. Bra och slå hårt när man tankar så man drar aggro. Arms suger på PvE! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 (redigerat) Med tanke på att du duel wieldar så borde du ha på Duel Wield Specialization. Skippa Improved Execute. Skippa Improved Heroic Strike med tanke på att du ändå så använder Bloodthirst. Improved Overpower behövs inte heller för duär ändå så inne i Berserker Stance. Min variant hade sett ut såhär: Här! Redigerat 3 November 2006 av Flagg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 3 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 (redigerat) Jag anänder inte dual wield utan 2 handed mace! Vilket blir bäst då? Redigerat 3 November 2006 av Filiandor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Använder du ett Two Handed vapen så ska du specca arms. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Jepp, MS ftw :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 3 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 okej tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Men vill du critta och bomba offret så ska du ta Fury. Du anar inte vad som händer om någon crittar på dig eller om du crittar på någon. Deathwish är skit skön, äger mot Priest och Warlock. Bloodthirst är också bra. Mortal Strike är typ mest positiva i Arms. Det är bra mot Priest/Pala/Druid/Shaman. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Man gör inte stor dmg med Fury om man inte har hög attackpower. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Alltså det finns något som heter Battle Shout <_<! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg