0014 Skrivet 3 November 2006 Rapport Skrivet 3 November 2006 Alltså jag försöker hitta Juan Pablo Sorin i något klubblag men kan inte finna honom. Han finns med i det Argentinska landslaget, men när jag sökt på hans Efternamn, hans tidigare klubbar (Villareal o HSV) så hittar jag honom inte. Är det någon som har en aning om vart jag kan finna denne stabila back? //0014
Larath Skrivet 3 November 2006 Rapport Skrivet 3 November 2006 (redigerat) Alltså jag försöker hitta Juan Pablo Sorin i något klubblag men kan inte finna honom. Han finns med i det Argentinska landslaget, men när jag sökt på hans Efternamn, hans tidigare klubbar (Villareal o HSV) så hittar jag honom inte. Är det någon som har en aning om vart jag kan finna denne stabila back? //0014 om mina undersökningar stämmer så spelar han för hamburg sv i tyskland, iaf alla sider jag kollade på skrev det. Redigerat 10 November 2006 av Larath
AntzZ Skrivet 10 November 2006 Rapport Skrivet 10 November 2006 Gör han det visste inte jag iaf...trodde han var kvar i villareal men det var han tydligen inte :o
lundquist Skrivet 16 November 2006 Rapport Skrivet 16 November 2006 jag tror att han spelar i tyska bundesliga !
Rekommendera inlägg