mashemoto Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 (redigerat) Vart kan man fixa gratis photoshop eller liknande program gratis undrar bara för att mitt photoshop e väck och jag vill försöka gjöra egna bilder..... det verkar vara fler som har dem engelska versionerna av PS så jag skulle helst vilja kunna få tag på dem Redigerat 3 November 2006 av Mashemoto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Min mamma fick det av en komps, tror att hon laddade hem det från photoshop's hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 sök på google så kan du säkert få fram en trial Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 3 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 ok det går inte att hitta någon sida! :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 http://www.adobe.com/downloads/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 3 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 några tips vilket man ska välja?? e deom på engelska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 tja prova välja photoshop :P tror du kan välja språk när du installerar är inte säker dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 3 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 jag menade vilken version jag skulle välja... :P aja skit samma jag tog i vilket fall som photoshop cs2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 det är nog skit samma tror jag :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 3 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 aa det jag ville ha den engelska versionen till var för att dem flesta här på forumet som har photoshop har den engelska så att om man frågar om hjälp så sejjer ni efter dem engelska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Dock är det enklare med svenska om man är nybörjare och ska börja "experimentera" Då förstår man vad man gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 Om du dock kanske finner PS svårt så kan du ladda ner Jasc paint shop,det är et väldigt enkelt program som finns att ladda ner på hamsterpaj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.