saab Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 finns det demo skivor till xbox :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 ja det finns det! :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Ja, det borde det finnas. Jag har iaf hört nånstans att det finns det. Jag har för mig att man får med en när man köper konsolen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sacha Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Ja, det borde det finnas. Jag har iaf hört nånstans att det finns det. Jag har för mig att man får med en när man köper konsolen? i superplay .men det är bara små reklam filmer för spel tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Jag har inte sett några Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Jag har fått 6 st demo från Japan tror jag.....Nej.Jag fick brända! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saab Skrivet 17 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 okej men finns det någon tidning man kan få dom i?(spelbara) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 Skickade man ett email eller nåt till superplay så fick man en rainbow six 3 demo. Orkade aldrig göra det för vad ska man med demos till? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg