Hoppa till innehåll

Hunter Pet


LMFAO

Rekommendera inlägg

Tja

 

Hadde tänkt att göra en hunter. Men sitter redan och funderar på vilket pet jag ska ha men kan inte bestäma mig.

Jag har tänkt mig att ha ett PVE pet som ska tanka bra och då kom jag fram till att en björn eller sköldpadda skulle funka fint men jag kan inte bestämma mig..

 

Kort infom om björnar: -9% dmg +5% armor +8% health har dom vanligaste förmågorna men igen speciell förmåga.

 

Kort info om sköldpaddor: -10% dmg +13% armor har dom vanligaste förmågorna + shell shield som gör att att den tar 50% mindre skada i 12 sekunder men den slår 43% långsamare under den tiden.

 

Frågan är nu vad ska jag ha? En björn eller en sköldpadda? Eller har ni nåt tips på en bra PVE tankande pet?

 

edit: http://thottbot.com/?ce=Hunter

Redigerat av Bluesteel
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dem båda peten är tankpet. Vill du ha en PVPpet så ska du ta en boar. Dem kan charge och det är ballt :D!

 

Jag vet att det är tank pet men jag vet inte vilket av dom som jag ska välja... och sen så fråga jag inte om pvp pet så tack för svaret

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Beror helt på vad du vill ha.

Sköldpaddor är mycket bra tanks men skadar väldigt lite, och björnar är mer hybrider. :-)

Själv skulle jag nog välja en björn.

Om du är 50+ så kan du tämja de odöda björnarna i Western Plaguelands och Felwood, ser väldigt fräcka ut.

Petopia är en bra sida för pets.

Redigerat av Snake
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja

 

Hadde tänkt att göra en hunter. Men sitter redan och funderar på vilket pet jag ska ha men kan inte bestäma mig.

Jag har tänkt mig att ha ett PVE pet som ska tanka bra och då kom jag fram till att en björn eller sköldpadda skulle funka fint men jag kan inte bestämma mig..

 

Kort infom om björnar: -9% dmg +5% armor +8% health har dom vanligaste förmågorna men igen speciell förmåga.

 

Kort info om sköldpaddor: -10% dmg +13% armor har dom vanligaste förmågorna + shell shield som gör att att den tar 50% mindre skada i 12 sekunder men den slår 43% långsamare under den tiden.

 

Frågan är nu vad ska jag ha? En björn eller en sköldpadda? Eller har ni nåt tips på en bra PVE tankande pet?

 

edit: http://thottbot.com/?ce=Hunter

 

Du ska ha bear dom har mer liv än turtle tror jag :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du inte visste så har hunters ett stall (Stable) Där kan du lämna en pet och använda en annan så länge. På min hunter har jag en Dinosaur för PvE och en boar för PVP.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hmm har alldrig spelat på en hunter så det visste jag inte. Då har jag en ny fråga eftersom man kan ha mer än ett pet så kan jag lika gärna fixa ett pvp pet. Fråga är vilket pet ska jag ha då? Har hört att katter kan vara bra för dom slår ganska snabbt och boar är också bra med charge? Redigerat av Bluesteel
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...