Siyuro Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Tjänar man pengar per år om man spelar i ett division lag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 NJaa det bror nog på vilken division. Om det är division 1 så kanske man kan få. Annars inte skulle jag tro. I hockey så kan man få betalt iaf för att spela i Div.1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 PRecis som 123spill sa Div 1 kanske man tjänar lite på men dom andra tjänar man nog inget på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 A-laget i våran klubb har gått upp till 4:an häromkring.. Och om man är med och spelar, eller är avbytare så får man 50-100:-.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 Man får ju givetvis lite pengar i fall om man spelar i någon Division, i fall om man är en riktig stjärna så köps man upp av ett bra lag. Det jag vill få fram är om man spelar tillexempel i Division 4, så får man lite pengar som räcker till lite grann, men inget som man kan försörja sig på, om man säger så. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Då får du vara med på en riktig kändklubb. Är du med i typ Lyon, Mun United eller Juventus så brukar man få minst 15miljoner per år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 Bor i en stad vars A-lag ligger i division 2. Jag tror att spelarna där har andra jobb vid sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 Mitt A.Lag Bunkeflo If gick precis upp i superettan :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.