Nizze0620 Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 går det att spela wow på internet med ett på ett modem?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 ja, fast det kan nog lagga i större stöder såsom Ironforge och orgrimmar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 tyvär men jag tycker inte att du borde skaffa wow om du inte har ett bredband, internet räkningarna får ju inte bli för höga så du kan ju inte sitta så länge och när det är så blir det jobbigt för att wow har månads avgift, och det bli rätt laggigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Han frågade om han kan köra med det och inget annat. Ja du kan, minimum är 56kbps. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 jag kör bredband på 56kbps och det laggar inte för mig så du behöver igentligen inte så mycket högre än det men det skadar ju inte att ha högre (längtar till den 11 då jag får 24mbit)! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nizze0620 Skrivet 4 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 okey tack :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 går det att spela wow på internet med ett på ett modem?? Japp det går min kompis har det och han har också bärbar dator så det ´funkar bra :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 (redigerat) jag kör bredband på 56kbps och det laggar inte för mig så du behöver igentligen inte så mycket högre än det men det skadar ju inte att ha högre (längtar till den 11 då jag får 24mbit)! Jag längtar också till den 11 för då fyller jag år :rolleyes:----------------------------------------------------------------- ontopic:tror det laggar sönder i orgrimmar ironforge och sånna :P Men i typ elewyn forest(stavning?) laggar det väl bara lite... Men jag rekommenderar aldrig 0,5mbit lr mindre! Redigerat 5 November 2006 av AntonJ3000 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 (redigerat) Han frågade om han kan köra med det och inget annat. Ja du kan, minimum är 56kbps. trodde att han menade som han frågade om det, så det är lika bra att säga som det är Redigerat 5 November 2006 av knölföda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nizze0620 Skrivet 6 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 okey Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg