Girafariglove Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Hade tänkt utmana E4 med ett lag av Eevee+utvecklingar. Men jag vet inte vilka attacker jag ska ha :unsure: Vad tycker ni? Ok utvecklingarna e jag hyfsat säker på men vad ska Eevee kunna för attacker? Hade tänkt mig: Secret power, Facade, Banton pass o Attract elr Double team men jag vet inte. O i teamet ska alla Eevee+utvecklingar va me så lägg inte in några andra ok!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 Gjorde det själv innan x) Eevee ska ha : Double Team, Baton pass, Return, attract. Umbreon ska ha : Protect, Confuse ray, toxic och moonlight. Jolteon ska ha : Thunderbolt, Hiddenpower ( Ice eller grass) Substitute, batonpass / Thunderwave Flareon ska ha : Shadow Ball, Quick attack, flamethrower, iron tail Vaporeon ska ha : Haze, Ice beam/toxic, rest/wish Espeon ska ha : Sunny Day, hidden power (fire), Psychic, morning sun. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid00 Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 Här är mitt förslag. EEVEE-Rest,body slam,baton pass, toxic. Flareon-Flamethrower,shadow ball, guick attack,iron tail. Vaporeon-Surf,blizzard, shadow ball,thunder bolt. Jolteon-Thunder bolt,shadow ball, body slam, rest. Umbreon- Shadow ball, faint attack, toxic, confuse ray. Espeon-Psychic-sunny day, sun light, confuse ray. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 Gjorde också moveset: eevee:Double edge,Batton pass,attract,sword dance/rest/sand attack.Item:Chesto Berry om du valt rest,annarss leftovrest.Den kanske lär sig sword dance via umberom breed. vaporeon:Aurora beam,surf,quick attack,tickle. Item:leftovrest,breed md wishcant. Jolteon:Thunder bolt,thunder wave,doble kick,sand attack. Item:?? Flareon:Flamethrower,Quick attack,tickle,?? Item:?? Gör de andra sedan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 4 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 Gjorde också moveset: eevee:Double edge,Batton pass,attract,sword dance/rest/sand attack.Item:Chesto Berry om du valt rest,annarss leftovrest.Den kanske lär sig sword dance via umberom breed. vaporeon:Aurora beam,surf,quick attack,tickle. Item:leftovrest,breed md wishcant. Jolteon:Thunder bolt,thunder wave,doble kick,sand attack. Item:?? Flareon:Flamethrower,Quick attack,tickle,?? Item:?? Gör de andra sedan. Dessa attacker kan eevee inte lära sig. Ok Double-edge e upptagen av aero. O så har jag ingen tjej eevee. Men jag ska tänka på saken :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Prova breeda Umberon(male) och ditto då.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Asså... Eevee ska inte ha någon attack som har en Baseattack. För eevees attack duger inte någon stans. Return är den enda som är bra till eevee. Där får hon också en stab. Umbreon ska inte heller ha några attacker som gör stab skada. Det är inte lönt. Det finns bara två riktiga sweepers som teamet ska ha, och dom två är Espeon och flareon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Eevee kan väl ha: Return Baton Pass Double Team Attract? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Attract vart lite basattack där.se till att eevee aldrig svimmar om du vill att Return verkerligen ska vara effecktiv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Eevee - Slam, Tackle, Sand Atttack och Attract Flareon - Fire Blast, Flame Thrower, Quick Attack och Double Team Vaporeon - Surf, Hydro Pump, Blizzard och Hail Jolteon - Zap Cannon, Thunder Wave, Thunder Bolt och Tail Whip Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 (redigerat) Eevee - Slam, Tackle, Sand Atttack och Attract Flareon - Fire Blast, Flame Thrower, Quick Attack och Double Team Vaporeon - Surf, Hydro Pump, Blizzard och Hail Jolteon - Zap Cannon, Thunder Wave, Thunder Bolt och Tail Whip eevee-Den ska ha return,inte slam.tackle är bara ivägen.Den kommer inte att vara nödvändig. Flareon-Fire blast har 70% acc.Dessutomm finns flamethrower. Vaporeon-Hydro pump ska bort.Ice beam ska dit.Blizzard behövs inte. Jolteon-bort med Zap Canon då du har thunder bolt.Tail whip var inte heller så bra val. Redigerat 7 November 2006 av agiyr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 (redigerat) Det är meningen att man skulle skicka in sitt eget tips och inte kommentera andras. Jag får väl tycka som jag vill utan att du ska ge mig en massa råd? <_< Redigerat 5 November 2006 av Ripto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg