agiyr Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Men Girafaringlove kommer inte ta det tipset.Det är väl lika bra att du får tips på hur du ska ändra movesetet så att hon ska ha det <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 5 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Eevee - Slam, Tackle, Sand Atttack och Attract Flareon - Fire Blast, Flame Thrower, Quick Attack och Double Team Vaporeon - Surf, Hydro Pump, Blizzard och Hail Jolteon - Zap Cannon, Thunder Wave, Thunder Bolt och Tail Whip Min Vaporeon har Haze, Ice beam, Surf o Facade(visse inte vad jag skulle ta annars) Jolteon kan, vad jag vet, inte lära sig Zap canon o så har den bara 50% anccuarity Till Eevee ska jag ha Return, Attract, Banton pass o Double team Flareon ska få Flamethrower, Quick attack, Secret power o Wish Espeon ska få Calm mind, Psychic, Morning sun o Refelct/Light screen Umbreon ska få Moonlight, Toxic, Mean look o Confuse ray Ok lite fantasi löst men. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 Men Girafaringlove kommer inte ta det tipset.Det är väl lika bra att du får tips på hur du ska ändra movesetet så att hon ska ha det <_< Jag gillar Pokémon men det betyder inte att jag är nångon slags expert som vet llt så sluta kritisera mig tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 6 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 Men du gjorde ditt bästa, det e bra nog ;) O från ditt förslag så tar jag en attack från varje pokemon: Eevee=Attract, Flareon=Flamethrower, Vaporeon=Surf o Jolteon=Thunderbolt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Föreslår att du har Quick Attack på åtminstone en av dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 eevee kan ha quick attack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 8 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 eevee kan ha quick attack. Den tänkte jag ge till Flareon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 Varför inte tll vaporeon,den har ju ingen 4:de om man bortser frår,jag mins inte vilken men det var en dålig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 Ge den till flareon han har starkast att :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 Ge den till flareon han har starkast att :) Tycker jag också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg