agiyr Skrivet 5 November 2006 Rapport Skrivet 5 November 2006 Men Girafaringlove kommer inte ta det tipset.Det är väl lika bra att du får tips på hur du ska ändra movesetet så att hon ska ha det <_<
Girafariglove Skrivet 5 November 2006 Författare Rapport Skrivet 5 November 2006 Eevee - Slam, Tackle, Sand Atttack och Attract Flareon - Fire Blast, Flame Thrower, Quick Attack och Double Team Vaporeon - Surf, Hydro Pump, Blizzard och Hail Jolteon - Zap Cannon, Thunder Wave, Thunder Bolt och Tail Whip Min Vaporeon har Haze, Ice beam, Surf o Facade(visse inte vad jag skulle ta annars) Jolteon kan, vad jag vet, inte lära sig Zap canon o så har den bara 50% anccuarity Till Eevee ska jag ha Return, Attract, Banton pass o Double team Flareon ska få Flamethrower, Quick attack, Secret power o Wish Espeon ska få Calm mind, Psychic, Morning sun o Refelct/Light screen Umbreon ska få Moonlight, Toxic, Mean look o Confuse ray Ok lite fantasi löst men.
ajar Skrivet 6 November 2006 Rapport Skrivet 6 November 2006 Men Girafaringlove kommer inte ta det tipset.Det är väl lika bra att du får tips på hur du ska ändra movesetet så att hon ska ha det <_< Jag gillar Pokémon men det betyder inte att jag är nångon slags expert som vet llt så sluta kritisera mig tack!
Girafariglove Skrivet 6 November 2006 Författare Rapport Skrivet 6 November 2006 Men du gjorde ditt bästa, det e bra nog ;) O från ditt förslag så tar jag en attack från varje pokemon: Eevee=Attract, Flareon=Flamethrower, Vaporeon=Surf o Jolteon=Thunderbolt
Aegzor Skrivet 7 November 2006 Rapport Skrivet 7 November 2006 Föreslår att du har Quick Attack på åtminstone en av dom.
Girafariglove Skrivet 8 November 2006 Författare Rapport Skrivet 8 November 2006 eevee kan ha quick attack. Den tänkte jag ge till Flareon
agiyr Skrivet 9 November 2006 Rapport Skrivet 9 November 2006 Varför inte tll vaporeon,den har ju ingen 4:de om man bortser frår,jag mins inte vilken men det var en dålig.
HotShot Skrivet 9 November 2006 Rapport Skrivet 9 November 2006 Ge den till flareon han har starkast att :)
Gäst Dark_Zebra Skrivet 11 November 2006 Rapport Skrivet 11 November 2006 Ge den till flareon han har starkast att :) Tycker jag också.
Rekommendera inlägg