TheCheater Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 (redigerat) :( Hej alla fuskare! Jag har spelet GTA san andreas och behöver hjälp. Någon som vet vad man ska göra på uppdraget LOS DESPERADOS. Ska man skjussa en av grove street (de gula) gängen till Unitie station? Ja iallafall ingen vill hoppa in i bilen och ska det vara värsta kaoset överallt. Asså några går och bär på TV-apparater och det ryker och brinner. Ja polisbilar sprängs. Snälla hjälp mig nu! Skulle vilja ha svaret innan måndag så kom igen alla fuskare vi ska väl sammarbeta? ;) Redigerat 6 November 2006 av eddiejansson8 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 Du ska skjutsa Caesar till Unity Station sen ska du döda alla ''Vagos'',Om jag minns rätt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 jag har ochså för mej att det var nåt sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 5 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 (redigerat) Du ska skjutsa Caesar till Unity Station sen ska du döda alla ''Vagos'',Om jag minns rätt ;) Vad är Vagos för något? Redigerat 5 November 2006 av eddiejansson8 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Det är väl dom gula gängmedlemmarna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 6 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 Det är väl dom gula gängmedlemmarna Men unitey station hör ju till mina gröna snubbar. Förresten ska det vara kaos överallt? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 Det är väl dom gula gängmedlemmarna Ja det ska det men när man kör uppdraget så ska man döda dom gula Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 Lite oftopic men är detta spelet roligt och är det samma som till ps2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 7 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Men snubbarna vill inte hänga med ju. Eller vadå ska man ta med sig gubbarna som står vid unite station eller ska man bara döda de gula????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Kan någon svara på min fråga?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Men snubbarna vill inte hänga med ju. Eller vadå ska man ta med sig gubbarna som står vid unite station eller ska man bara döda de gula????? Man ska döda dom vad jag kommer ihåg(var ett år sen jag spelade GTA SA) Scrat_arbiter: Ja det är roligt och likadant på PS2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 11 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 Nej då står det mission failed! :angry: :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg