Hampe The Killer Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 Hej jag undrar om man måste vinna ett vis antal gånger i warsonglosh eller ha en viss rank för att kunna köpa revarderna? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 Ja det måste man. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 Köpa rewards? Vadå, items eller e det det man får xp av? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Alltså när man får bättre reputation som t.ex Honored, Revered *Stavning* Exalted så kan man köpa speciella grejer. Ju bättre reputation=Bättre saker. Som t.ex om du är exalted med Alterac Valley så kan du köpa The Unstoppable Forces.. Även så kan du köpa epicram och inte behöva vara exalted med Ironforge (För alliance) Men när du är horde och är exalted så kan du köpa Frostwolf utan att behöva vara exalted med Orgrimmar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RoxZ Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 jag e honnored med sw vart kan jag köpa dom ''dära speciella''sakerna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe The Killer Skrivet 5 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Alltså när man får bättre reputation som t.ex Honored, Revered *Stavning* Exalted så kan man köpa speciella grejer. Ju bättre reputation=Bättre saker. Som t.ex om du är exalted med Alterac Valley så kan du köpa The Unstoppable Forces.. Även så kan du köpa epicram och inte behöva vara exalted med Ironforge (För alliance) Men när du är horde och är exalted så kan du köpa Frostwolf utan att behöva vara exalted med Orgrimmar. Okej man var köper man saker från Tunderbluff? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 jag e honnored med sw vart kan jag köpa dom ''dära speciella''sakerna? Honored med SW gör bara att sakerna man kan köpa där blir något billigare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 (redigerat) Blir man honored med städer så blir grejerna 10% billigare. Redigerat 5 November 2006 av DonKeN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 (redigerat) om man är exalted då? och en fråga som jag har funderat lite på, är exalted det högsta man kan vara? Redigerat 5 November 2006 av darkdevil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Ja, exalted är den högsta reputation-nivån. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Ja, exalted är den högsta reputation-nivån. ok (tar nog rätt lång tid att bli exalted) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe The Killer Skrivet 5 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Jaja men jag undrar vid warsonglush ingången i barrens finns en gubbe som säljer revards vad måste man ha för att kunna köpa revards av honom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg