Schassen Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Dok var det ett tag sen jag spelade wow (runt 1 vecka so far :P) men var aldrig riktigt stort f*n av WSG men för att kunna köpa saker av den där NPC´n Hampe så måste du nog ha visst reputation med just WSG om han representerar dom dvs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Ja, exalted är den högsta reputation-nivån. för att bli honored behovs 6.000 för att bli reverded 12.000 och för exhalted 22.000 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Ja, exalted är den högsta reputation-nivån. 21k för exalted faktiskt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 21 tusen vad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Aslätt och bli exalted med AV nu för tiden för alliance. Vi vinner ju oftast :D Jag är nästan revered och senare tänker jag bli exalted och köpa en ram till min gnome <3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg