KillZone95 Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 har nyss köpt half life 2 episode1.jag kommer till huvudmenyn och där man väljer bana ja trycker på första banan och det laddar i början men sen stannar det! :( va är felet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 du kanske inte har tillräckligt med minne eller så är det grafikkortet :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KillZone95 Skrivet 6 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 kanske de e nog grafikkortet tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 ingen orsak :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KillZone95 Skrivet 10 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 hur fixar man ett grafikkort! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 om du inte har de nyaste drivrutinerna kan du pröva instalera dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BoGGarN Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 killzone95,har du orginalspelet?för du måste ha det för att köra episod 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KillZone95 Skrivet 21 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 ja jag har orginal spelet det här de här har jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 ja jag har orginal spelet det här de här har jag för att kunna spela det spelet behöver du det här spelet:: http://www.terragame.com/screens/hl2.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 Jag har för mig när jag läste på baksidan av Episode One att man inte behövde någonting för att kunna spela det,inga tidigare versioner behövdes alltså. PS: Jag sa att jag hade för mig det,inte att jag var 100% säker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 Jo det är 100% säkert att man inte behöver HL2 för att kunna lira EP1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 Då hade jag visst rätt :/ Men då är det nog Grafik kortet isåfall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg