henk_a Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Vilket är bäst och vilket är sämst tycker du? Själv tycker jag Cs är bäst, och Tibia är helt värdelöst så det måste bli tibia som sämsta. Vad tycker du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olsson Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 CS är bäst enligt mig. Sen håller jag med om att Tibia är värdelöst. Så bäst är CS och sämst är Tibia. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
glofas Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 ja tycker Call of duty e bäst å sen Cs :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chaos Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 SWG är bäst! :D fast JKDF II är också ganska bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Twix Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 jag tycker cs är bäst. sen call of dutty Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 det beror på om du snackar om spel som är gratis är det G5 på Blip annars är det cs :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 det bästa e helt kalrt cs och det sämsta är typ http://hem.passagen.se/yoshikatten/boxsmall.gif Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Jag tycker BF 1942, SoF2 och Rainbow Six 3 är de bästa online spelen. CS är skit. Craschar hela tiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exoclyps Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 SWG, det måste jag lixom testa, massa folk lämnar TSO för det spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
n0l!f3^ Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Vilket är bäst och vilket är sämst tycker du? Själv tycker jag Cs är bäst, och Tibia är helt värdelöst så det måste bli tibia som sämsta. Vad tycker du? Samma här... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 bf 1942 är bäst :lol: cs suger det e skit fult :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Jedi Knight Jedi academy tycker jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg