gola Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Jag behöver hjälp med mitt Harry Potter och fången från Azkaban spel. :unsure: Jag är och skall hitta trolldomsboken Carpe Retractum, och nu är jag vid en jätte stor rund trä grej..med två våningar. Och jag är i princip färdig med allt, men det är en liten "bro" som jag inte får till att bli "hel"... Hoppas nån förstår och kan hjälpa mig... :) :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 jag har inte spelet men kanske www.gamefaqs.com kan hjälpa dig... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 är på exakt samma problem :o, har du fixat det , säg till då ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gola Skrivet 18 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 är på exakt samma problem :o, har du fixat det , säg till då ! Är du?, ok...jag har inte listat ut det änn...men jag lovar att jag skall om jag gör det. Säg gärna till om du har fixat d! :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BoGGarN Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 (redigerat) jag har klarat alla Harry Potter spel hittills, men det e bara på Playstation 2, men jag kan hjälpa dig, om jag kör på Azkaban igen, så kan jag nog {översätta till GameCube :kung: }, för det va länge sen, men gola eller Vizzkazz, har nån av er MSN? Redigerat 25 November 2006 av BoGGarN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 kolla på sidor som www.gamefaqs.com och www.ign.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gola Skrivet 9 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 jag har klarat alla Harry Potter spel hittills, men det e bara på Playstation 2, men jag kan hjälpa dig, om jag kör på Azkaban igen, så kan jag nog {översätta till GameCube :kung: }, för det va länge sen, men gola eller Vizzkazz, har nån av er MSN? Ok...men är det inte annorlunda på playstation 2? Men det skulle vara jätte snällt om du kunde hjälpa.. :rolleyes: jag har msn... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gola Skrivet 15 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2006 jag har klarat alla Harry Potter spel hittills, men det e bara på Playstation 2, men jag kan hjälpa dig, om jag kör på Azkaban igen, så kan jag nog {översätta till GameCube :kung: }, för det va länge sen, men gola eller Vizzkazz, har nån av er MSN? Jag har klarat det:P :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg