Prisma Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 TJA! Undrar bara vad ert näst inköp blir till er PSP? För mig blir det nog Lumines 2 eller ett större minnenskort. Ge gärna förslag på vad ni tycker absolut är värt pengarna till PSPn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 gta vcs o sen lär de nog bli gps när den kommer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Prisma Skrivet 5 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Mmm jag har med funderat på gps men jag tror att den kommer bli dyr ca. 1000 kr eller så och sedan vet jag inte riktigt om jag har någon nytta av den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 (redigerat) TJA! Undrar bara vad ert näst inköp blir till er PSP? För mig blir det nog Lumines 2 eller ett större minnenskort. Ge gärna förslag på vad ni tycker absolut är värt pengarna till PSPn. Det här minnet rekomederar jag (finns med olika utrymmen): http://www.webhallen.com/prod.php?id=52582 Tillvärkaren heter Sandisk och deras minnen är super billiga. Minnerna kostar hälften så mycket som de andra gör! Har köpt ett själv, 1GB. Funkar perfekt! Redigerat 5 November 2006 av Bf2-nörden-Niclas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Det lutar mot NFS: Carbon och/eller GTAVC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 Ett nytt spel vet ej vilket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Prisma Skrivet 9 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 Rekommenderar GTA Vice City Stories och Lumines II om du har spelat Lumines. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 Vad är Lumines? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evilsheep Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 GTA SA (om de finns) :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Prisma Skrivet 10 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 (redigerat) Lumines är ett pussel spel det fungerar ungefär som tetris fast enligt mig är det mycket roligar. lägger in en länk så ni kan se själva hur det ser ut: http://video.google.com/videoplay?docid=-3...82333&q=lumines Här finns även en recension av spelet: http://www.fuska.se/spel/psp/lumines_recension-s1734.html Redigerat 10 November 2006 av Prisma Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 Det blir nog NFS Carbon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 TJA! Undrar bara vad ert näst inköp blir till er PSP? För mig blir det nog Lumines 2 eller ett större minnenskort. Ge gärna förslag på vad ni tycker absolut är värt pengarna till PSPn. J*vlasr vad billit. När jag ska köpa ett nytt minneskort så ska jag köpa där. Iaf nästa sak som jag ska köpa blir väll nåt spel. Tror 50cent G-unit edition. Men det är ju jul om ca 1,5månad så jag kanske väntar tills dess. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg