KillZone95 Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 vilket är ert bästa xbox spel! mitt är dead or alive2 ultimat klarat av spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Hejsan Hejsan ^^. THAW är mitt roligaste spel iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 GRAW e mitt..^^ och Halo 2.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 FIFA Street, är det roligaste och bästa spelet som jag har, men för tillfället så lirar jag Simpsons. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Hih, jag fixar Leisure Suit Larry till Xboxet. Jag har haft det på datorn och det var jäkligt roliga. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Har inte Xbox själv men har spelat det mycket. Bästa spelet enligt mig är: Sagan Om Ringen: Konungens Återkomst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hades_932 Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 mitt är total overidos Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 Halo 1 utan tvekan gillar inte 2an den är så mörk tycker jag :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tenhammers Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 det bästa spelet tycker jag, är full spectrum warrior tenhammers :ph34r: och call of duty 2 big red one Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hades_932 Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 Jag har inte skrivit "mitt" meddelande utan det råkar vara Killzone95 alias nån i min "familj" som har loggat in på min användare här på Fuska och skrivit de där!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 Halo 2 lätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 §1.13. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg