Gäst TheOracle Skrivet 3 September 2007 Rapport Dela Skrivet 3 September 2007 LOL AHAHHAHAHHA redan... såklart men den hinner inte anfalla med Fire Blast om den binder varje sec SO DAAAAA... P.S Dezan f*n vilken newbie du är fegis... Och om jag dör? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackson Skrivet 3 September 2007 Rapport Dela Skrivet 3 September 2007 Haha, jag äger dig med min range. 1 hit k0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 3 September 2007 Rapport Dela Skrivet 3 September 2007 HAHAH denw är inte din lol den är en americans så stfu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackson Skrivet 3 September 2007 Rapport Dela Skrivet 3 September 2007 (redigerat) Jasså, det säger du. Får väl posta en pic när jag säger något då. Här har du mitt acc: http://img57.imageshack.us/img57/6922/07sep03194809ai5.png Redigerat 3 September 2007 av mackson Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ale92 Skrivet 3 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2007 lönt och ta upp denna post den är typ 1 år gammal <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 3 September 2007 Rapport Dela Skrivet 3 September 2007 hahahaha det är inte 1 hit k0 din nub Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackson Skrivet 4 September 2007 Rapport Dela Skrivet 4 September 2007 (redigerat) Sa jag att mitt account heter 1 hit k0, nej jag sa: Jag äger dig med min range. 1 hit k0 Dvs, 1 slag och du är död. Och förresten, det finns inget acc som heter "1 hit k0". Redigerat 4 September 2007 av mackson Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 4 September 2007 Rapport Dela Skrivet 4 September 2007 lol jo... Fast k0 1 hit typ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 4 September 2007 Rapport Dela Skrivet 4 September 2007 Ifall du inte märkt det så e det inte samma namn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 5 September 2007 Rapport Dela Skrivet 5 September 2007 Mackson, jag gillar din range ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 5 September 2007 Rapport Dela Skrivet 5 September 2007 LOL Bind är bara 5 sec LoL Jag skrattar åt eran okunighet om pkingvad f*n vet du om pking bara slåss eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 5 September 2007 Rapport Dela Skrivet 5 September 2007 Ehh vad gör man i wildy? Smeker varandra? Bind i f2p suger han hinner skjuta en fire blast och jag är 1 km bort f*n Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg