WASD Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 Skulle det inte vara kul med ett spel som man kan spela med stängda ögon? Jag fick denna idén när jag kopplade in en av AV-kablarna i min radio som tyvär inte har en skärm så jag spelade ett såt plug-n-play spel utan skärm & gissade vad jag skulle göra ^_^ Finns det något sånt spel eller är det någon som vill göra ett liknande med mig? (i gamemaker) Det kan ju vara så att man hör någon säga "höger" när det är en fiende till höger om en Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 Det låter kung :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 det låter rätt bra faktiskt !! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst comalan Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 Det låter tråkig..^^ Men det är kanske bara jag :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 (redigerat) har gjort ett spel nu :) Blind Spelet Skut.rar (väldigt dåligt & tråkigt :visslar: ) sedan ska jag kanske försöka göra ett där den säger "left" så ska man trycka på left annars dör man eller nått :P Redigerat 6 November 2006 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 nice :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 (redigerat) Counter-strike för blinda "Terrorist framför" "väggframför" "ak på marken 9 fingrar iväg"lol:P Och så xD "miss" "miss" "träff" "miss" "headshot" ------------------------------------ Lol Spelet Press enter ,you hit ... press enter... you hit...press enter...you miss... Redigerat 6 November 2006 av AntonJ3000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Ingen bra idé med ett sånt spel faktist! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 jag tror att det skulle vara rätt kul att spela lite på kvällen & bara blunda & spel & trycka på en knapp för att stänga av, men det blir nog lite svårt att göra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Nej, lol, det skulle vara jättelätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Det finns faktiskt något spel för blinda där man spelar med hjälp av hörseln Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KillZone95 Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 finns de :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.