Rullis Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Jag har sett en fyr på världkartan eller vad man ska säga! Och så ska man hoppa över stenar.Men jag hittar inget stääle från den sista stenen o hoppa över till andra sidan vattnet. Hur ska mann göra? Hoppas ni förstår! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Asså... hur långt har du kommit? Vad har du gjort? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 15 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Jag har inte gjort nåt speccielt:jag har varit på en ö och den har flytit iväg.Och sen har jag hittat en grotta med två mäniskor.Och en e på den sidan jag vill komma till men jag kommer inte över! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 skit i ungarna just nu. du ska till kandorean temple. ta den västra vägen efter daila. klara templet så får du en psyenergi som heter "Lash". sen kan du tillbaka te ungarna å hjälpa dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 om du ska hoppa över vattnet behöver du reveal sen ska du ha vatten stenen som finns i daila Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 (redigerat) men det är nåt gräs ivägen.hur tar man bort det? Redigerat 16 Februari 2004 av Silver Star Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 med whirlwind Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 (redigerat) Jag har kommit in i templet.Och jag ska gå över på¨ett rep.men det är nån blås grej ivägen.Och jag vet att man ska putta en sten framför.Och jag har sett en sten men den e på andra sidan och det går inte att hoppa över. Hur gör man? Redigerat 17 Februari 2004 av Silver Star Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 du ska gå till den och putta en staty framför blåsröret sen kan du traska över! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg