FinalFantasyX Skrivet 11 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2009 jag är där när man ska gå över vattnet på nån stor sak och när yuna lr vad hon heter blir nedragen o så sticker wakka o tidus ner o så kommer ett monster fram. klarar verkligen inte denGjorde inte jag heller först :) Tips: Lär Tidus att sno saker, och när du är i Mushroom Rock Road så stjäl du Electro Marbles från de små roliga flygande sakerna som kastar thunder;Gandarewa heter de. De kan du sedan använda med Use på Extractorn. Eftersom den är en maskin tar den mycket skada från lightning. Själv är man i Macalania Woods, har varit på Gagazet, sen dödade Seymour mig...Så jag gick tillbaka, över Calm Lands och in i skogen igen för att fånga lite monster :) Och samla pengar så jag kan köpa Yojimbon :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Jag har kommit till slutet, sen la jag av och har inte orkat forstätta.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Titowam Skrivet 20 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2009 Evrae, mitt spel är så repigt så att jag inte kan spela nå mer. (fastnar när jag dödat monstrerna vid bröllopet) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg