rieorakaor Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 nån som vet några coola tricks på nintendogs jag kan några dansa: dom måste kunna tigga så här gör du. först gör så hunden tigger (klappa inte) sen håller du in pek pennan på tassen och drar upp tassen så står den på bak benen ch svajar lite sen e det bara och trycka på den lilla lampan ch säga "dansa" eller nåt annat. dansa på fram tassarna:inte säker på att det funkar. dom måste kunna ligg och hoppa så här gör du. gör så att hunden ligger ner sen säger du hopp tricket och då går den upp på fram benen nån annan som har några coola tricks??? :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 dom kan yla när det kör förbi en brand bil eller nåt & bakåt volt ( :o ) om man säger hoppa när dom sitter ner (kommer inte riktigt ihåg men har för mig att det var så) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 http://www.fuska.se/spel/nds/nintendogs_-_...fusk-s7545.html som jag har gjort <_< :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baf2 Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 http://www.fuska.se/spel/nds/nintendogs_-_...fusk-s7545.html som jag har gjort <_< :P EN SAK SOM ÄR DÅLIGT ÄR ATT BAKOTVOLT INTE FUNKAR KAN NÅGON BERÄTTA FÖR MIG VAD MAN SKA GÖRA FÖR DEN SKA FUNKA :cool: :cool: KIM COOL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 man ska trycka bort Caps lock så funkar den. Han skrev ju att man måste ha "Flower waltz record" för att den ska funka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baf2 Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 :cool: ok men det står eller okså ligg+sitt ir hur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg