waddis Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Tjena. Som rubriken säger så undrar jag om min dator klarar Gotich 3. Jag tror säkert att spelet funkar på min dator men om det klarar sig utan att det laggar mycket och andra stora problem som kan förekomma. För att ni ska kunna svara på detta måste ni såklart veta vad jag har för dator och vad spelet kräver. Här kommer följande. Spelet Rekomenderar. Processor: Pentium 4 3.0 Ghz Memory: 1.5 GB RAM CD/DVD: DVD 8x Graphic Card: 256 MB Free Hard Drive Space: 4,6 GB OS: Windows 2000, XP, XP64 Min dator. Dell Dimension XP Version Intel pentium 2 CPUs 2,80 GHz 2046MB RAM NVIDIA GeForce 7900 GS (256 MB) Jag tror att det ska vara det viktigaste informationen på min dator för att ni ska kunna avgöra. Tacksam om någon som är ganska insatt kunde svara. Och om det är så att något är lite för litet ( alltså lite dåligt på min dator) så säg isf vad det är så jag vet! Tack så mycket! // Waddis :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 den kommer köra det på ungefär med-high kanske HDR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hades_932 Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Lätt att den klarar det... Så himla krävande är det inte ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Den kommer klara sig,kanske inte på den högsta upplösningen dock,utan att lagga lite alltså -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 som sagt kommer den nog köra det på high-med på 1024X769 och kanske HDR om det finns med lite AA kanske med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 du kan nog köra med 1280 x 1024 om du drar ner lite på texture details etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.