Gäst PoisoN Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 (redigerat) Ja, som frågan lyder är följande processorer bra; Intel® Pentium® D 945 Dual Core (3.40GHz, 800MHz fsb, 2x2MB cache) Intel® Pentium® D 915 Dual Core (2.80GHz, 800MHz fsb, 2x2MB cache) AMD® Athlon™ 64 X2 Processor 4200+ Och är detta grafikkort bra att spela med 256MB nVidia GeForce 7300 Turbocache graphics card Redigerat 7 November 2006 av PoisoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Dom är najs. Vad för grafikkort :o? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Vart hittar jag grafikkortet O.o? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Sorry, glömde skriva in den :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Yup, allt fungerar utmärk till att spela med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 (redigerat) Okej, tack, nu ska jag bara övertala morsan att köpa datorn -.- Edit: Rn sak, jag har alltid kört AGP, så min fråga lyder PCI-express, funkar det lika bra som PCI och AGP på spel? Redigerat 8 November 2006 av PoisoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 grafikkortet suger ju totalt ett budhet kort från nvidia ju njae inte mye o hurra för men de duger la på low settings i spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Ett ATI radeon X1300 då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 AMD processorn är bra men grafikkortet är inget att hänga i granen direkt, inte om du vill spela iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 processorn e bra och grafikkortet duger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Grafikkortet suger! AMD och Intel processorerna är bara bra! Grafikkortet kanske pallar bf2, wow, hl2 men på lägsta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Rofl, jag har... GeForce 7600 GS WinFast... Detta grafikkort kör alla nya spelen på högsta upplösning. Det hackar nästan inget... (ibland händer det, lite) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.