Gäst Great Gonzales Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 jag har en grand soul gem behöver 4 till var får jag dom? kan man kopiera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
waddis Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Det lättaste sättet att få dom är ju att fuska till dom. Men du kan också köpa dom. Om jag inte missminner mig helt så kan man köpa dom hos en alchemist. :P // Waddis :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 ja hur fuskar man då? och hur kopierar man? man ska väl typ göra nått med pilbågen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
waddis Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 Kolla här på fuska.se om det finns något. Jag tror att det finns och står vad man skriver in för att fuska. Sen vet jag inte hur man kopierar.. Jag vet inte ens om man kan :P // Waddis :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 (redigerat) det går men jag vet inte :( var är alchemisten då? Redigerat 10 November 2006 av Great Gonzales Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 Hur man kopierar: Först så spänn din båge.När du har spänt den låt den vara spännd och gå in på din inventory.Där ser du någ vilka pilar du har på dig.Dubbel klicka på pilarna du har på dig (vänsterklick).Sedan så kasta bara ut det du vill kopiera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 (redigerat) nu är jag thieves guild master. vad ska jag göra nudå? sen när man klickar på det så blir det kopierat eller? det funkar inte Redigerat 12 November 2006 av Great Gonzales Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.