zupez Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 Monkey D Ruffy. ur One pice är cool. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 9 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 Monkey D Ruffy. ur One pice är cool. :D Det e han. Kollar på animen på Youtube. Den e grym. Gillar hur Sanji kärat ner sig i Nami :wub: kalphiteQ: Vet inte riktigt vad du menade men Pokemon e manga/anime. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 Jag gillar inte manga så mycket men jag gillar nog Ash i pokémon bäst ;). Pokemon är manga/anime ....men dock en anime för lite mindre tycker jag. Såg på den när den just kom till sverige. Man kan iof sig se den om man är gammal också, men tycker själv inte om den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 Läser inte speciellt mycket men Son-Gokhu eller Naruto. Fast jag har läst mer Dragon-Ball än Naruto så det blir Son-Gokhu :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 Kaneda i Akira. Helt klart. Tetsuo är ju skitgrym med sin elakhet. :@ Haha jo. Sen är ju Akira fett het med sina muskler och sånt. Höhö vad jag är rolig. Annars Xian i Hunter X Hunter eller Saitoh i Rurouni Kenshin. ANNARS ÄLSKAR JAG KAI I BEYBLADE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 (redigerat) Just ja, HAN, Hiwatari Kai! Han är jätte grym xD Ogillar själva serien men gillar Kai karaktären, särskilt i säsong 3 Redigerat 11 November 2006 av wildwolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 Speciellt den svenska rösten. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryow3n Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 Asuna i Negima lätt ^^ Akane i Ranma½ är också grym ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 14 November 2006 Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 (redigerat) Lolonoa Zoro i One Piece äger ju, och Quiche i Tokyo Mew Mew. Har börjat kolla på Naruto på youtube nu, och Sasuske, Itachi och Orochimaru (och lite Kabuto) är mina klara favoriter. Men älskar nästan alla i den mangan, utan Naruto och Sakura (:P) Redigerat 5 Januari 2007 av Tox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 14 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 Hitade dessa bilder på Deviantart av Zoro o Sanji. De fick mig att skratta högt :D http://www.deviantart.com/deviation/250041...h+age_scale%3A5 http://www.deviantart.com/deviation/409621...h+age_scale%3A5 Här e även en mini serie me sesshomaru o hans pappa ^_^ http://www.deviantart.com/deviation/230462...h+age_scale%3A5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 14 November 2006 Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 Kakashi. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ss4vegeta Skrivet 14 November 2006 Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 här har ni mina favvo gubbar: Vegeta från dbz, naruto från naruto och till sist sanji från one piece Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.