Gäst Najsarn Skrivet 9 November 2006 Rapport Skrivet 9 November 2006 Hej! Har köpt NFS Carbon och kommit till den sista "Bossen". Jag hade en Viper som jag körde racen med och kom fram till "Canyon". Efter ca 100 försök så märker jag att jag inte klarar det. Men iochmed Viperns goda Acceleration så kommer jag om han i början men han drar snart ifrån pga Viperns dåliga handling. Så jag tänker att jag nog skulle klara det med en ny bil. Så jag köper Mercedesen (McLaren). Trimmar den också väldigt mkt. Märker snart att det är ännu svårare med denna bil pga av att den saknar lika bra acceleration som Vipern. Så nu är den, om möjligt ÄNNU svårare. Så jag behöver pengar till en ännu bättre bil, men jag är ju pank. Och jag har kört alla race och ids inte köra "500kronors race" för att gå upp i cash. Vill inte heller fuska! Snälla svara! Citera
rikke Skrivet 9 November 2006 Rapport Skrivet 9 November 2006 va ere för fel å köra dem racen då? :huh: roligare å fuska när man absolut inte kan mer. kolla i fuska forumet där det står om det någon vet, lite för nytt spel för att folk ska veta fusk tror jag. Citera
Gäst Najsarn Skrivet 9 November 2006 Rapport Skrivet 9 November 2006 Ja men race man klarat får man bara 500 för när man kör om dem. Och om en bil kostar ca 200 000 + Trim så är det ganska jobbigt samla pengar på det viset Citera
leo_93123 Skrivet 13 November 2006 Rapport Skrivet 13 November 2006 Gå in på fusk till Need for Speed Carbon På Denna sida och ladda hem trainern. Där Starta man ett program som det är massa fusk som oändligt med pengat t.ex. Lycka Till! :) B) Citera
pandan83 Skrivet 14 November 2006 Rapport Skrivet 14 November 2006 Gå in på fusk till Need for Speed Carbon På Denna sida och ladda hem trainern. Där Starta man ett program som det är massa fusk som oändligt med pengat t.ex. Lycka Till! :) B) Hur funkar Trainern då? Alltså, hur skall man gå tillväga för att kunna använda fusken som finns. Är också utan pengar... <_< Citera
RiverRunner Skrivet 15 November 2006 Rapport Skrivet 15 November 2006 tip:jag har demoversionen och muscle är väldigt bra i canyon race. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.