Hoppa till innehåll

Need For Speed Carbon

Rekommendera inlägg

Gäst Najsarn
Skrivet

Hej!

Har köpt NFS Carbon och kommit till den sista "Bossen". Jag hade en Viper som jag körde racen med och kom fram till "Canyon". Efter ca 100 försök så märker jag att jag inte klarar det. Men iochmed Viperns goda Acceleration så kommer jag om han i början men han drar snart ifrån pga Viperns dåliga handling. Så jag tänker att jag nog skulle klara det med en ny bil. Så jag köper Mercedesen (McLaren). Trimmar den också väldigt mkt. Märker snart att det är ännu svårare med denna bil pga av att den saknar lika bra acceleration som Vipern. Så nu är den, om möjligt ÄNNU svårare. Så jag behöver pengar till en ännu bättre bil, men jag är ju pank. Och jag har kört alla race och ids inte köra "500kronors race" för att gå upp i cash. Vill inte heller fuska!

Snälla svara!

Skrivet

va ere för fel å köra dem racen då? :huh: roligare å fuska när man absolut inte kan mer.

kolla i fuska forumet där det står om det någon vet, lite för nytt spel för att folk ska veta fusk tror jag.

Gäst Najsarn
Skrivet

Ja men race man klarat får man bara 500 för när man kör om dem. Och om en bil kostar ca 200 000 + Trim så är det ganska jobbigt samla pengar på det viset

Skrivet

Gå in på fusk till Need for Speed Carbon  På Denna sida och ladda hem trainern. Där Starta man ett program som det är massa fusk som oändligt med pengat t.ex.

Lycka Till! :)  B)

Hur funkar Trainern då? Alltså, hur skall man gå tillväga för att kunna använda fusken som finns. Är också utan pengar... <_<

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...