drage Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 jag köpte creator:harry potter och hemligheternas kammare på toys´r`us men i fodralet fanns creator:harry potter och de vises sten :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Ta kvittot o gå till försäljaren fort, annars kanske dem inte byter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 ja skynda dig gör det så fort du kan om det är långt så ring :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Tror lego creator är bättre än de vises sten :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 han pratar inte om vilken som är bäst bara att den var fel :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 SPRING barfota till affären med kvittot i handen som om det vore en grobian och skrik till han som sitter bakom kassan att du har en kniv i nacken ( så gör jag för att få uppmärksamhet i affärer). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 ja dom borde verkligen skämas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiXoN Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Asso det här hende mig.. Jag köpte Diablo II + Expansion pack.. jag fick en CD-Key.. SOM NÅN ANNAN ALLTID ANVÄNDE!!! (lenge sen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Hoppsan...jag trodde det handlade om Harry Potter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiXoN Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 (redigerat) nej, detta handlar om att han blev "lurad" .... ... ..... inte om harry potter <_< Redigerat 15 Februari 2004 av TiXoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Han blev lurad på Harry Potter...Klämm på den du!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiXoN Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Klämm på den själv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.