Affe Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Kunde du inte hitta på något bätter än det... börja härmas...FY!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flummet Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 gå och lämna tillbaka det då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiXoN Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Jag härmas vell inte? du sa åt mig att göra en sak och jag sade åt dig att göra d själv?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Jag kanske ser lite dåligt, allt är grönt, men jag tror att jag skrev: Klämm på den... och du skrev Klämm på den... 1 poäng till Affe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiXoN Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 eeh kolla igen det står "Klämm på den själv" ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 men dom 3 första orden då!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiXoN Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 men lol orka.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 TiXon ger upp 2 poäng till affe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Tillbaka till ämnet! :angry: Det e typ bätre att köpa ett spel i en vanlig spel affär!oftast biligare också! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 ame fi faen vilken spam! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
roxyIII Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Jag härmas vell inte? du sa åt mig att göra en sak och jag sade åt dig att göra d själv?? men allvarligt gör det här genom tex hotmail!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Tillbaka till ämnet! :angry: Det e typ bätre att köpa ett spel i en vanlig spel affär!oftast biligare också! ;) vi pratar inte om spel vi pratar om att han blev lurad :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.