Gäst Youx Skrivet 9 November 2006 Rapport Skrivet 9 November 2006 Alså jag å en kompis försöker prata med varandra genom ventrillo servern som fuska har.. å de går typ att ej vara på den för programet babblar så fårt nån Kommer in kanalen Går ur Kanalen och loggar in på ventrillo! och så kan de vara kul att prata i fred utan att nån kommer in och bara säger Bajs. så hur gör man en egen Server på ventrillo? Citera
Gäst Miglot af eraon Skrivet 11 November 2006 Rapport Skrivet 11 November 2006 Jag vet inte hur man fixar det men använd xfire. det går att ladda ner på >LÄNK<. Det är ett program som kollar vad man spelar och medelar ens vänner. Eller iallafall de som du har addat på din friens list. Det går att chatta och prata in-game med dem utan att t.e.x minimera. Citera
Boffaroffe Skrivet 12 November 2006 Rapport Skrivet 12 November 2006 Vill du ha en kanal i ventriloservern får du skicka ett PM till mig. Det ska inehålla namnet du önskar ha på kanalen och passet som ska finnas på den. Citera
Filiandor Skrivet 12 November 2006 Rapport Skrivet 12 November 2006 eller på hamsterpaj.net kan du göra ett eget rum! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.