Gäst Szellerie Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 (redigerat) Aja håller med MP tråden spårar ju helt ur... BTW du har iaf svar på din fråga Sampa.. ;) Nähä men du tror ju aldrig på nåt.. Redigerat 9 November 2006 av reXXirT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 Här har du ett så direktsvar som möjligt: Man kan ha minus FM, om man gjort en tävling men inte betalar då Admin drar 1000 fm samt det priset du utlovade i tävlingen. Du kan även ha det om du var medlem förr i tiden och snodde fm, då gick det till så att antingen gick det att sno fm, om inte så drog dom den summan du ville sno från dig själv. Och om du hade 1300fm och försökte sno 132000 fm av tulgahr(Raptoc) och detta misslyckades drogs 132 tusen fm från dig. Dom tog bort funktionen då många lämnade för detta, det fanns ett sätt att säkra sina pengar från att bli stulna, det var att lägga dom i banken. Det var så trenden med att ha enorma summor poäng eller FM som det heter nu på banken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 Man kunde max sno 2000 fm jag minns att jag försökte och fick sen -3700 ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 jag har vart medlem på fuskarna.nu men kommer inte ihåg vad jag hette..men jag ville aldrig sno FM ville inte tappa mina..:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 Tråd urspårad. (Svarad?) Låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg