LiQuiDe Skrivet 9 November 2006 Rapport Skrivet 9 November 2006 öhhm..jag kan inte byta namn på msn..om jag byter mitt namn och trycker ok så byter den inte namn..snälla hjälp.. Citera
Gäst Szellerie Skrivet 9 November 2006 Rapport Skrivet 9 November 2006 (redigerat) Hmm fråga dina vänner om dom ser ditt namn.. Annars kan du använda din vän, Google. ^^ Så kan du googla din fråga och se om det kommer upp nåt. Redigerat 9 November 2006 av reXXirT Citera
Darkness Skrivet 9 November 2006 Rapport Skrivet 9 November 2006 Eller så kan du göra en ny msn! Citera
sp3tan Skrivet 10 November 2006 Rapport Skrivet 10 November 2006 neeh men allså man har sitt gamla msn namn om man vill byta det utan att förlora sina kontakter .. men hur skulle man kunna göra det då =O? Citera
LiQuiDe Skrivet 11 November 2006 Författare Rapport Skrivet 11 November 2006 det har funkat innan men det funkar inte nu..asså jag vill inte byta hotmail addressen jag vill byta namnet som dom andra ser... Citera
123spill Skrivet 11 November 2006 Rapport Skrivet 11 November 2006 Menar du när man går inte inställnningar typ sen där i rutan där ens nuvarande namn står där man kan skriva in ett nytt ller? Citera
Gäst Yantra Skrivet 11 November 2006 Rapport Skrivet 11 November 2006 prova installera om msn? Citera
Outsider Skrivet 11 November 2006 Rapport Skrivet 11 November 2006 öhhm..jag kan inte byta namn på msn..om jag byter mitt namn och trycker ok så byter den inte namn..snälla hjälp.. Jag vet inte om det spelar någon roll men du ska ändra ditt namn,trycka på Använd tror jag att det står,sen ok. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.