Snake_16 Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 (redigerat) Jag har instalerat spletet, och fick pop-up meddelande at jag behöver Shader Model 3, och att jag har Shader model 2. Kan man ladda ner det där shader model 3? eller måste jag köpa ny grafik kort?Har sökt på google men hittadet inget :( Redigerat 9 November 2006 av Snake_16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 vad har du för grafik kort, för det är bara dom nya som har support för shader model 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake_16 Skrivet 10 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 jag tror att jag har ATI Radeon X600 series. jag måste köpa ny grafik kort då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 Tror inte att du ska behöva köpa nytt, testa att sänk grafiken i spelet istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 Som sagt så kan du prova och sänka grafiken, dock är risken mycket stor att Shader Model 3 är ett systemkrav för spelet och då måste du som sagt köpa ett nytt grafikkort som klarar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake_16 Skrivet 10 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 jag har sänkt alla video instälningar så mycket det går, men spelet crashar ändå,den crashar direkt efter start eller när jag fösöker starta ny spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 Tyckte det verkade så larvigt att de bara accepterade Shader 3.0 så jag kollade upp det, och det stämde. Det pratas dock om patcher för support för Shader 2.0, bara att vänta och se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake_16 Skrivet 10 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 Ok. tack for svar. Jag ska vänta och se vad som händer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.