philla kotte Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 vill ni ha moppe? vad vill ni i så fall ha för moppe? jag vill ha en derbi x-treme sm,men jag tycker den e lite dyr ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 en likadan scooter som min brorsa den toppar 110, 70 cc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
philla kotte Skrivet 10 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 nice! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 Nej, jag vill inte ha en moppe -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
philla kotte Skrivet 11 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 varför inte? förklara lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 hade jag velat hade jag haft nu, men anledningen till att jag inte vill ha är nog att jag inte vill lägga massa pengar på det, o dessutom bor jag i stan, har nära till allt jag är på, går nästan snabbare att cykla ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 Jag har moped. 2st, ska dock sälja en av dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 Derbi eller Yamha yaa :) fast har redan men ska köpa ny til våren :D:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 En Derbi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 har redan vill sälja skrotet har redan vill sälja skrotet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 varför inte? förklara lite För jag jag ska få en fin bil av pappa när jag fyller 18. :) Är du nöjd nu??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 Jag har en moppe en derbi xtreme sm 06 :ph34r: har lyckats krascha 1 gång och slog då en volt o bröt båda handlederna. De var j*vla gött, slapp skolan i 4 veckor :). Men sen när reparations räkningen på 8000 kr kom så var ja inte lika glad längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.