Salzalada Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 Jag har lånat ett par av skolans dvärghmastrar en vecka bara för att lära känna dem lite. (Jag sköter om dem på elevens val.). Nu är jag väldigt sugen på att skaffa egna hamstrar/hamster. Problemet är att jag inte vet vilken jag vill ha utav Dvärghamster och Guldhamster. Dvärghamstrar är lite mindre och "sötare" medans guldhamstrar är lite större och kanske lite lekfullare. Guldhamstrar ska hållas ensamma och Dvärghamstrar ska helst hållas i grupp, därför kan det vara lite roligare att ha Dvärghamstrar för man kan ha flera av det. Men guldhamstrar ska vara lite aktivare och lekfullare, dock något aggrisivare och kraftigare käkar. Så vilken trycker ni att jag ska köpa? Jag vill ha svar från folk som antingen äger eller har ägt hamstrar som kan lite om dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 Jag hade en dvärghamster förut :) Jag tycker du ska köpa en Dvärghamster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 (redigerat) Som Humla säger, men jag tycker dom är sötare än guldhamster också :wub: Redigerat 10 November 2006 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 10 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 Varför ska jag köpa Dvärghamster förutom att de är sötare än Guldhamster? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 guldhamstar kanske, jag menar om dom vill ha sällskap kanske dom är mer "gosiga"? det är ju roligare att ha 2 än 1!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 Varför ska jag köpa Dvärghamster förutom att de är sötare än Guldhamster? Jag skulle väl ha sagt det om jag visste -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 10 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 Jag vill ha svar från folk som antingen äger eller har ägt hamstrar som kan lite om dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 Har haft både och, guldhamstar är inte sådär jättetama och bitts rätt lätt, dvärghamstrar ochså men dvärghamstrarna är mindre, lättare att kontrolera och "vänligare". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 Två stycken Dvärghamstar, sötare än Guldhamstrar och så blir de inte ensamma. Det är ett gott råd, köp två för deras skull! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 Jag har haft båda, tycker du ska köpa Guldhamster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 En guldhamster, man kan ha dem utanför utan att de börjar springa som vildar, och så är de lekfullare :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 vi har haft guldhamstrar i huset, såen sån ska du köpa :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.