mashemoto Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 Jag har skaffat en el-gitarr men jag har inte råd att ta lektioner :bah: så jag tänkte fråga och se om någon kunde fixa typ gratis lektioner här på internet. Jag vet inte vad det heter men det brukar vara på bilder typ med streck och siffror om ni tror ni vet vad jag menar eller kan hjälpa mejj över huvud taget så skriv inte annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 Fråga mamma och pappa om dom har råd att betala ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zupez Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 det kallas tab när det står siffror på en linje. :gitarr: det finns många sidor me sånna. T.ex Ultimate-guitar det är en bra sida med många tabar. Fråga mig om du behöver hjälp om annat. :D :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 10 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 ok tack det var schysst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 Har sett reklma med kurser via posten. Reklmane kommer ju i ettt slags omslag som är vit. Där brukar den reklamen stå. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Jag har gått i gittar fast vi lärde oss aldrig noter. Vi fick ta akord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Du kan ju börja att googla lite och lära dig alla öppna ackord.. Sen kan du ju även kolla in http://www.911tabs.com; där finns allt du någonsin skulle vilja spela i princip. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 www.ultimate-guitar.com är bra att hitta ackord och sånt till låtar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 16 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 har kollat lite nu och har hittat några låtar jag ska försöka lära mejj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.