Arcanum Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 har hört att GC får en uppföljare, nån som vet mer om den? ja vill gärna ha så mycket info som möjligt! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 har hört att GC får en uppföljare, nån som vet mer om den? ja vill gärna ha så mycket info som möjligt! :lol: Fråga i stället Nintendo om det för jag tror dom vet mer om det än vad vi vet! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 jag läste om N5 för länge sen,metroid prime 2 kanske ska komma till den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 har hört att GC får en uppföljare, nån som vet mer om den? ja vill gärna ha så mycket info som möjligt! :lol: jag har hört:GC 2 Nintendo Nexus Men Ifall nintendo 5 kommer ut så tror jag inte det kommer heta Nintendo 5 + det skulle komma ut mycket senare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 jag har hört mer om nexus. dom har visat en konstig bild på den i en annan map någonstans=) :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 (redigerat) game cube är dåligt Redigerat 11 Mars 2004 av scream Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fable lover Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 (redigerat) ska den då ha 256 bitar lol de skulle vara bra grafic Redigerat 8 Mars 2004 av link45 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 game cub är dåligt varför då? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 bry dig inte om honom han kan ju inte ens stava till gamecube! über lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 (redigerat) hehe nee kunde inte stava kan man inte stava ska man inte klaga och det ända jag vet ä att nintendo gör en ny fristående maskin Nintendo Ds men vet itne om de håller på med uppföljare Redigerat 8 Mars 2004 av Nyllet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 Uppföljaren ska heta Nintendo Nexus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 Finns det någon bild på den lr?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg