Hoppa till innehåll

Gamecubes Uppföljare

Arcanum

Rekommendera inlägg

• Svar 56
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

• 2 veckor senare...
Gäst Soffan

Men om det skulle komma en ny uppföljare så borde man väl kunna spela gamla GC spel på den? Det hade faktiskt varit bra!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men nintendo var ju före Playstation när de gäller tv-spel, så dom har ju mer erfarenhet va de gäller tv-spelsutveckling, varför använder dom inte det?

och jag hoppas att man kommer kunna spela gamecube spel på den nya konsollen, annars så skulle de ju suga nå förfärligt!

Redigerat av Thunder Dragon
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...

Nintendo kanske vet att dom är på väg utför (vilket är helt oaceptabelt) så dom tänker som Hironobu Sakaguchi gjorde när han skapade Final Fantasy. Alltså innan han slutade skulle han göra ett sista försök, och det lyckades. Därför finns FF idag...blabla. Nu tbx till det jag tänkte skriva.

Nintendos nästa maskin ska sälja 3milj berkänat, XBox nästa maskin 11milj exemplar och Ps2 33milj va?

Om det var för zeldas tww fel tar jag livet av mej, ett sådant bra spel kan inte sabba allting. Själv tycker jag om nintendo till hjärtat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...
(Potter @ 24/03-2004 15:18:34)

N5 nexus och dem där kan vara lika stor lögn som Xenon.

Det dröjer innan de nya konsollerna släpps.

OCH Sega är faktiskt mest erfarna!

Jovisst, sega är mest erfarna. Men nu handlade den här tråden om Nintendos Uppföljare (jag föredrar att säga Nintendos Katastof)?

Och eller hur! Vem spred ryktet om Nexus/N5?

Är dom väll inte. Dom är minst Lika Erfarna Som NINTENDO. SEGA har funnits lika länge(nästan) i Konsoll branchen Som NINTENDO. Men NINTENDO lever kvar medans SEGA är spelutvecklare.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...