Linda89 Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 För länge sedan var jag väldigt inne i Red Alert 1. Sen fick jag en ny dator med nytt operativsystem, och då fungerade inte Red Alert 1 längre. Jag har nu laddat ned Red Alert 2 istället. Till min fråga: Hur eliminerar jag fiendens ubåtar? Dessa ubåtar är de enda fienden har kvar, och eftersom att de alltid gömmer sig under vattnet så kan jag inte hitta dem och göra slut på dem :huh: Jag spelar som U.S.A för tillfället. MVH/Linda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 Du får bygga en grej så du kan bygga båtar m.m. sen så köper du ubåtar eller ett skepp som har flygplan (inte hargarfartyg) som sedan attakerar fiendes ubåtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 Annars bygg några Harriers håll inne Ctrl och tryck var dem är. P.s när man håller inne Ctrl så blir pekaren till en röd siktmarkering (anfall). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 14 November 2006 Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 På skeppshuset kan man bygga båter med små gula flygplan. dem är bra mot ubåtar och är avsedda för att ta paj dem.. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.