Anderlecht91 Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 nån som vet ifall de kommer att hamna i roberts boxer och isåfall när? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dimnest Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 Installera om kanalerna så kommer Tv4Guld och Tv4Komedi! :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 Det kanske kommer med Kanal Digital Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 Vi har Canal Digital, och vi har båda kanalerna. Min klasskamrat har ComHem och han har också båda. Så dom finns nog på din boxer också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 Vi har Canal Digital, och vi har båda kanalerna. Min klasskamrat har ComHem och han har också båda. Så dom finns nog på din boxer också. Hur gjorde du fö att få kanalerna på Canal Digital? Kanalsökning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 Ja, jag tryckte bara på en knapp som betyder typ leta efter nya kanaler, eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 typ inställningar -> tv-inställningar -> kanalsökning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.