hades_932 Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 (redigerat) När jag ska öppna Den här datorn eller nån mapp så försvinner alla ikoner och allt annat som är synligt. Men mappen öppnas inte :blink: Redigerat 14 November 2006 av BabyPoo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 Jag har haft precis samma problem.. Kommer inte ihåg precis hur jag gjorde, men kolla med Jokinen, det var nämligen han som hjälpte mejj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evilsheep Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 Hänt med mej åsså :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xarph Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 det kanske är virus :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hades_932 Skrivet 12 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 Har virussökt datorn flera gånger utan att hitta nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.