Slasktratt Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Jag skall åka bort nu på sportlovet och då tar jag min bärbara dator i bilen för jag skall åka bil i 12 timmar. Men min dator är inte så bra så den klarar inte mycket bra spel. Kan ni säga nåt som jag kan roa mej med under min tråkiga färd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 säg hur bra hur står hårddisken är och hur snabb :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 (redigerat) men skit i det. skriv spelets titel istället. Redigerat 15 Februari 2004 av Popcorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 ok vilken typ av spel gillar du :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 men noob!du måste ju skriva prestandan på datan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 vart är du popcorn du är online men inte på fuska :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiXoN Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Det bästa spelet är CS.. men om du har bärbar och ska sitta i bilen so... hm.. :unsure: jag e inte riktigt säker men.. kanske internet :) surfa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Star craft är ganska bra och inte så höga system krav :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 hur ska man kunna surfa på nätet i bilen :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Du mannen ta och kör lite Evil Islands i bilen så blir det nog skit kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 c&c generals är rätt bra även warcraft IIIex är ganska bra arnasbf1942xp (secret wapons) :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Men dom spelen behöver enorma mengder av utrymme Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.