Evilsheep Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 Vad tycker ni om att zlatan ska börja i landlaget ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 Suveränt :P Zlatan är Zlatan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 Börja??? Han har alltid varit svensk... BTW han är väl rätt bra men tycker Allbäck och Elmander är bättre. Iallafall senaste tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 Dåligt, Sverige spelar mycket bättre utan honom. Och att han inte har hittat formen gör inte saken bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 Fusion förra säsongen hade han väll ingen vidare form men jag tycker nog att hans formkurva går ganska starkt uppåt. Och är det framtidens Sverige vi ska bygga eller? Allbäck är bra högst några par säsonger till Elmander och Zlatan får vi se mer av dom närmaste 10 åren. Elmander är väll hetaste svensken nu eller? Såg ni hans senaste mål !! Hoppas han får guldbollen ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 jag tycker sveriges startelva ska se ut som den gör just nu, sen ska zlatan va en spelare som man sätter in om man ligger under med ett mål så trollar han ! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 14 November 2006 Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 Fusion förra säsongen hade han väll ingen vidare form men jag tycker nog att hans formkurva går ganska starkt uppåt. Och är det framtidens Sverige vi ska bygga eller? Allbäck är bra högst några par säsonger till Elmander och Zlatan får vi se mer av dom närmaste 10 åren. Elmander är väll hetaste svensken nu eller? Såg ni hans senaste mål !! Hoppas han får guldbollen ikväll. Därför tycker jag att man ska satsa på han nu.Han är i toppform, Zlatan kan få chansen någon annan gång, eftersom han kommer troligen att spela mer än Allbäck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 14 November 2006 Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 Fusion förra säsongen hade han väll ingen vidare form men jag tycker nog att hans formkurva går ganska starkt uppåt. Och är det framtidens Sverige vi ska bygga eller? Allbäck är bra högst några par säsonger till Elmander och Zlatan får vi se mer av dom närmaste 10 åren. Elmander är väll hetaste svensken nu eller? Såg ni hans senaste mål !! Hoppas han får guldbollen ikväll. Jag tror vi tänker lite olika. Jag förstår hur du tänker att det är bra att satsta på Allbäck så länge han håller? Okej inte riktigt men du vill att lagerbäck ska statsa på han iaf. Men bara en fråga är Allbäck lika bra om två år? (Det vet vi båda att svaret är nej) och det är då EM i Schweiz/Österrike är och inte nu. Därför tycker jag att det är bättre att Zlatan och Elmander får spela ihop sig till dess. (För vi båda är överens om att det är dom som är framtidens anfall och troligen Schweiz/Österrike 2008 också.) Jag tycker inte att Allbäck är en dålig fotbollsspelare. Tvärtom! Troligen den som presterar högst över sina vanliga nivå i Sverige just nu. Han fick ju priset som bästa Anfallare på Herrsidan. Allbäck är dessutom en perfekt inhoppare! Som kan komma in i 60 minuten om Sverige ligger under. Förstår du mitt resonemang? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 så länge som allbäck håller samma klass(och elmander) så behålls de i landslaget. zlatan är en diva och ska inte bara få komma tillbaka när HAN vill utan när lagerbäck vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Jag orkar knappt bry mig längre,sverige matcher har blivit mindre intressanta för varje gång,men jag ttycker att Zlatan får vänta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 Fusion förra säsongen hade han väll ingen vidare form men jag tycker nog att hans formkurva går ganska starkt uppåt. Och är det framtidens Sverige vi ska bygga eller? Allbäck är bra högst några par säsonger till Elmander och Zlatan får vi se mer av dom närmaste 10 åren. Elmander är väll hetaste svensken nu eller? Såg ni hans senaste mål !! Hoppas han får guldbollen ikväll. Jag förstår ditt resonemang, men hur vet du att han inte kommer att hålla klass om två år?Han kommer med största sannolikhet inte samma klass som nu, men i alla fall bättre än Zlatan, om han nu inte blir bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 Fusion förra säsongen hade han väll ingen vidare form men jag tycker nog att hans formkurva går ganska starkt uppåt. Och är det framtidens Sverige vi ska bygga eller? Allbäck är bra högst några par säsonger till Elmander och Zlatan får vi se mer av dom närmaste 10 åren. Elmander är väll hetaste svensken nu eller? Såg ni hans senaste mål !! Hoppas han får guldbollen ikväll. Självklart förusätter jag att Zlatan blir bättre han var ju grym i sin förtsa säsong i serie A (2004). Om han håller högre klass än det så platsar han i Sveriges landslag och samma sak med Elmander (fast han har väll någonting av en formtopp nu). Men Zlatan verkar vara pågväg uppåt igen! mu1991: Divor behövs också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.