Hoppa till innehåll

Vad Tycker Ni Om Att Zlatan Ska Börja I Landslaget


Evilsheep
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 34
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Fusion förra säsongen hade han väll ingen vidare form men jag tycker nog att hans formkurva går ganska starkt uppåt.

Och är det framtidens Sverige vi ska bygga eller? Allbäck är bra högst några par säsonger till Elmander och Zlatan får vi se mer av dom närmaste 10 åren.

 

Elmander är väll hetaste svensken nu eller? Såg ni hans senaste mål !! Hoppas han får guldbollen ikväll.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fusion förra säsongen hade han väll ingen vidare form men jag tycker nog att hans formkurva går ganska starkt uppåt.

Och är det framtidens Sverige vi ska bygga eller? Allbäck är bra högst några par säsonger till Elmander och Zlatan får vi se mer av dom närmaste 10 åren.

 

Elmander är väll hetaste svensken nu eller? Såg ni hans senaste mål !! Hoppas han får guldbollen ikväll.

 

Därför tycker jag att man ska satsa på han nu.

Han är i toppform, Zlatan kan få chansen någon annan gång, eftersom han kommer troligen att spela mer än Allbäck.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fusion förra säsongen hade han väll ingen vidare form men jag tycker nog att hans formkurva går ganska starkt uppåt.

Och är det framtidens Sverige vi ska bygga eller? Allbäck är bra högst några par säsonger till Elmander och Zlatan får vi se mer av dom närmaste 10 åren.

 

Elmander är väll hetaste svensken nu eller? Såg ni hans senaste mål !! Hoppas han får guldbollen ikväll.

 

Jag tror vi tänker lite olika. Jag förstår hur du tänker att det är bra att satsta på Allbäck så länge han håller? Okej inte riktigt men du vill att lagerbäck ska statsa på han iaf. Men bara en fråga är Allbäck lika bra om två år? (Det vet vi båda att svaret är nej) och det är då EM i Schweiz/Österrike är och inte nu. Därför tycker jag att det är bättre att Zlatan och Elmander får spela ihop sig till dess. (För vi båda är överens om att det är dom som är framtidens anfall och troligen Schweiz/Österrike 2008 också.)

 

Jag tycker inte att Allbäck är en dålig fotbollsspelare. Tvärtom! Troligen den som presterar högst över sina vanliga nivå i Sverige just nu. Han fick ju priset som bästa Anfallare på Herrsidan. Allbäck är dessutom en perfekt inhoppare! Som kan komma in i 60 minuten om Sverige ligger under.

 

Förstår du mitt resonemang?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

så länge som allbäck håller samma klass(och elmander) så behålls de i landslaget. zlatan är en diva och ska inte bara få komma tillbaka när HAN vill utan när lagerbäck vill.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fusion förra säsongen hade han väll ingen vidare form men jag tycker nog att hans formkurva går ganska starkt uppåt.

Och är det framtidens Sverige vi ska bygga eller? Allbäck är bra högst några par säsonger till Elmander och Zlatan får vi se mer av dom närmaste 10 åren.

 

Elmander är väll hetaste svensken nu eller? Såg ni hans senaste mål !! Hoppas han får guldbollen ikväll.

 

Jag förstår ditt resonemang, men hur vet du att han inte kommer att hålla klass om två år?

Han kommer med största sannolikhet inte samma klass som nu, men i alla fall bättre än Zlatan, om han nu inte blir bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fusion förra säsongen hade han väll ingen vidare form men jag tycker nog att hans formkurva går ganska starkt uppåt.

Och är det framtidens Sverige vi ska bygga eller? Allbäck är bra högst några par säsonger till Elmander och Zlatan får vi se mer av dom närmaste 10 åren.

 

Elmander är väll hetaste svensken nu eller? Såg ni hans senaste mål !! Hoppas han får guldbollen ikväll.

 

Självklart förusätter jag att Zlatan blir bättre han var ju grym i sin förtsa säsong i serie A (2004). Om han håller högre klass än det så platsar han i Sveriges landslag och samma sak med Elmander (fast han har väll någonting av en formtopp nu).

 

Men Zlatan verkar vara pågväg uppåt igen!

 

mu1991: Divor behövs också!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...