ajar Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 Tja! Jag blev bannad ifrån chatten för att jag frågade en om han visste vem en från fuska. n u var. Jag visste inte att man blir bannad för det, kan jag inte komma in där nu längre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 nej du kan inte komma in där längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 Vänta 10 min, så kommer du in igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 12 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 Tack, nu är jag inne igen. Finns det inte någonstans där alla chattregler står? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 Det är samma regler som gäller på chatten som gäller på forumet. När man klickar på Snacka -> Chatt så står det 1. Genom att använda chatten accepterar du reglerna på http://www.fuska.se/forum/index.php?act=boardrules. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 12 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 Okej, man tackar för hjälpen Xade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.