Gäst trunks_ Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 imon ska jag köpa dbz budokai tenkaichi 1, nån som har en sida eller en hel guide hur man vinner alla gubbar, jag e ju ny fttar typ ingenting särkilt inte det dära med fusion, jo fusion vet jag va de e men palla fatta att de står typ FREZZER FUSION LILA POTARA .. :S :S .. och så undrar jag en sak till, de fanns en fusk här i fuska.se .. asså de stog att man skulle skriva in nån kod så får man alla gubabr i budokai 3:O de vorre ass shyst om nån hade koder där man får alla gubar :) .. men svara snellla po alla mina frogor ! TACK SO LANGE! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Siyuro Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 Du borde köpa Budokai Tenkaihi 2 istället. Det är lugnt mycket skönare! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 imon ska jag köpa dbz budokai tenkaichi 1, nån som har en sida eller en hel guide hur man vinner alla gubbar, jag e ju ny fttar typ ingenting särkilt inte det dära med fusion, jo fusion vet jag va de e men palla fatta att de står typ FREZZER FUSION LILA POTARA .. :S :S .. och så undrar jag en sak till, de fanns en fusk här i fuska.se .. asså de stog att man skulle skriva in nån kod så får man alla gubabr i budokai 3:O de vorre ass shyst om nån hade koder där man får alla gubar :) .. men svara snellla po alla mina frogor ! TACK SO LANGE! :lol: det finns bara en sån kod till budokai 2 alla andra måste du spela för att få karaktärer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 vad är så kul att ha alla gubbar? då blir det tråkigt till slut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst trunks_ Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 men emdå .. jag har vunnit alla gubbar som går på Z-GATE har klarat allting på 100% .. men jag köpte PASSWORD med de 7 drakkulorna.. nån som har lösenord ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 men emdå .. jag har vunnit alla gubbar som går på Z-GATE har klarat allting på 100% .. men jag köpte PASSWORD med de 7 drakkulorna.. nån som har lösenord ^_^ vilket spel pratar du om? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg