Hoppa till innehåll

Dbz Budokai Tenkaichi 1!

Gäst trunks_

Rekommendera inlägg

Gäst trunks_

imon ska jag köpa dbz budokai tenkaichi 1, nån som har en sida eller en hel guide hur man vinner alla gubbar, jag e ju ny fttar typ ingenting särkilt inte det dära med fusion, jo fusion vet jag va de e men palla fatta att de står typ FREZZER FUSION LILA POTARA .. :S :S .. och så undrar jag en sak till, de fanns en fusk här i fuska.se .. asså de stog att man skulle skriva in nån kod så får man alla gubabr i budokai 3:O de vorre ass shyst om nån hade koder där man får alla gubar :) .. men svara snellla po alla mina frogor ! TACK SO LANGE! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

imon ska jag köpa dbz budokai tenkaichi 1, nån som har en sida eller en hel guide hur man vinner alla gubbar, jag e ju ny fttar typ ingenting särkilt inte det dära med fusion, jo fusion vet jag va de e men palla fatta att de står typ FREZZER FUSION LILA POTARA ..  :S :S .. och så undrar jag en sak till, de fanns en fusk här i fuska.se .. asså de stog att man skulle skriva in nån kod så får man alla gubabr i budokai 3:O de vorre ass shyst om nån hade koder där man får alla gubar :) .. men svara snellla po alla mina frogor ! TACK SO LANGE! :lol:

det finns bara en sån kod till budokai 2 alla andra måste du spela för att få karaktärer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst trunks_

men emdå .. jag har vunnit alla gubbar som går på Z-GATE har klarat allting på 100% .. men jag köpte PASSWORD med de 7 drakkulorna.. nån som har lösenord ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...