Anorectic Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 björn bröder äger ju (för att va en disneyfilm) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 f*n jag tycker den suger!!!!!!! Hitta nemo och ice aga e bätre! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 björn bröder äger ju (för att va en disneyfilm) Menar du att Disney är uselt? Varför då? :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 jo disney suger för de mesta men jag har bara läst björnbröder som följde med kalle anka :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sacha Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 jo disney suger för de mesta men jag har bara läst björnbröder som följde med kalle anka :P jag har också fått den i kalle anka :co :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Där är det inte lika mycket som i filmen. Men jag har läst den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Läste två rutor sen la jag av. Dumt att läsa nåt som brorsan tjatar om att han vill se på bio, och om det blir så lär jag troligen följa med. Isåfall, inte så bra att veta själva huvudhandlingen i förväg. Typ. Har förresten sökt på IT efter den engelska "On my way". Råkade höra den en gång men vill höra den igen. PS. vill INTE ha den officiella hemsidan för där finns bara tretti sek sen är det knäpptyst igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 JAg ska inte se den iallafall ( den suger säkert ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Matte Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Jag ska inte se den och jag har inte sett den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Inte någon film som jag tänker se men kanske brorsan ska se den... Men den har inte fått så bra kritik... Men det mesta disney gör brukar bli ganska bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 såg den igår älgarana Äger men hitta nemo är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ankan Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 har tänkt att se björnbröder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.