Gäst 007 Skrivet 25 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2003 nej det betyder att det är gammla spel o dem sänker priset därför det är gammalt Nej... Daniel kamali har rätt... Det är om spelet har sålt över 1 miljon eller nåt så får den platinum utmärkelse... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Bara det allra bästa platsar i platinum serien... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Alla Ratchet and Clank spel har kommit i platinum-utgåva. Och Kingdom Hearts också. Det tycker jag de spelen förtjänar för de är riktigt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 VARFÖR TAR NI UPP EN 3 ÅR GAMMAL TRÅD?????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Gå inte off topic är du snäll <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Platta nummer fyra i affären Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glasogonormen Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 (redigerat) Dessutom till ett mycket billigare pris... Men för många dåliga spel får den titeln, tyvärr, så låt er inte luras! Är ett spel dåligt när det har sålt 250 000 exemplar? skulle inte tro det >.> Redigerat 26 Juli 2006 av Glasogonormen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 :o Akta dig, Dannie är moderator ;P Dock vet jag ej om han är aktiv fortfarande. Men denna tråd är 2 år gammal så bäst att sluta skriva i denn : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glasogonormen Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 :o Akta dig, Dannie är moderator ;P Dock vet jag ej om han är aktiv fortfarande. Men denna tråd är 2 år gammal så bäst att sluta skriva i denn : ) Så man får inte säga emot moderatorer nu heller >.<. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Skojade ju bara ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glasogonormen Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Ha!Ha!Ha! Där fick du mig att le (eller inte) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drag0nfly Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Nej!, Sony ger Platinum till spelen som säljer mer en 1 miljon vanlig exemplar av spelet. Så ett dåligt spel måste ha sålts bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.